Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

torsdag 12 november 2009

Do you like it?


"Alley-oopade" står det på svenskas hemsida. Vet inte om jag gillar det eller inte. GAIS har ny assisterande tränare med förflutet i Dss och vet inte om jag gillar det eller inte. Hade träning i afton som jag inte vet om jag gillade eller inte. Nivån var blandad om man skriver. Var på utvecklingssamtal med I idag och första gången i den skolan och den gillade jag inte. X har fått sin spruta nu och det gillade han inte (men jag). Har väntat på hantverkaren sedan eldkvarn brann och det gillar jag inte. Hade en nostalgikväll med Hill street och John Cleese och det gillade jag. I morgon är det fredag och det gillar jag. Men det betyder att det snart är måndag och det gillar jag inte.
/henrik

2 kommentarer:

H-P Larsson sa...

Henrik!
Din positiva inställning kan smitta av sig......

Ha en trevlig helg i alla fall.
Jag är i Stockholm så du slipper mig :-)

Må gott!

//H-P

Henrik sa...

Jaså, du är i Tjockhult. Det gillar jag. Men det innebär att andra flöjtvisslare är i Glenntown. Det gillar jag inte...
/h