Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

måndag 16 november 2009

The light

Gårdagen bjöd på lite munterhet. Coach J i Äjos vann i damligan och det tycker jag dom är väl förtjänta av. Ett minilag i The Club ska ha det ryska swingoffence som spelmodell fick jag reda på och ehh tja, lite svårt kanske. Men visioner bör man ha, antar jag. The Quitter formely known as The Sidekick blev ejected och gjorde en "Brandt" på två röda sekunder. Detta var hysteriskt kul med tanke på det sms han skickade till undertecknad före matchen där han kommenterade domarvalet och tja, han löpte linan ut, det kan jag inte ta ifrån honom. Bankerydduscharen och undertecknad hade kul ett tag där. "Jaja" räcker tydligen för att få ett t, sen är det ju andra saker som hur man säger det, kroppsspråk och så vidare som man får lägga till. Nå, det är 2-1 till honom i t. Min fick jag för kommentaren "Ramla nästan gång xx så ser domaren det nog och blåser foul". Vad det så farligt? Enjoy every sandwich refeeres.
/henrik

Inga kommentarer: