Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

torsdag 3 februari 2011

Always on my mind


Som synes har jag kommit på hur man kan lägga upp länkar här på biw igen. Det kan bli ett par framöver, när jag går genom lite tuffa tider vänder jag mig ofta till musiken. Tror det är genetiskt manligt, det eller alkohol då. Kom hem nyss & på golvet ligger ett brev från en gammal vän. Första gången jag hörde hans stämma var på 80-talet och sedan dess har vi hållit kontakten. Har sett honom live 4 ggr & har det mesta i musikväg som han släppt. "Stanislaus County Kid ll", hette plattan som Mr Tony Carey hade sänt till mig, signerad och allt. Lite häftigt att ha hans adress på samma kuvert som undertecknads. Plattan inleds med en egenskriven låt "Two worlds" & sen är det bara idel klassiker av andra. tex "The Rose" (jo, den funkar..), "Midnight hour", "Always on my mind" mfl. Lyssningen har bara börjat. Men träning ikväll, tänker bränna mer energi & hoppas få lite.
/henrik

Inga kommentarer: