Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

söndag 6 februari 2011

Still got the blues

Såg mitt gamla gäng lite idag & de vann. The foreigner & The återvändare dominerade ganska kraftigt. Var en sväng hos C dy, som fyllde 38. X grattade honom med orden "Grattis, din tönt". Jo, det är min son det. S är på bättringsvägen efter att ha varit illa däran. Han har en jävla lång väg att gå, men det finns hopp nu. Han betyder mycket för många, inte minst mina närmaste och mig själv. Hade ett långt samtal med en annan person ikväll & önskar allt gott! Livet, mina vänner är inte lätt men som jag skrivit tidigare så gäller det att hålla huvudet högt. Något annat alternativ finns inte. Gary Moore, en gammal hero är död läser jag. "Over the hills and far away", "Wild frontier", "Out in the fields" och "Still got the blues" är låtar som nog de flesta har hört. I mitt fall minns jag alltid lumpartiden då jag hör dessa låtar. Vi satt på ett flak bakom en traktor & låtarna som hördes i högtalarna var allt som oftast de ovan.
Liv, Kärlek, Förhoppningar, Avsked, Död, Glädje och Sorg. Jag har varit väldigt nära dessa senaste tiden. Det tär.
/henrik

Inga kommentarer: