Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

söndag 20 februari 2011

Spirit of man

Lovets sista timmar är här. Men det är okej. Jag har inget emot vardagslunken, man vet vad som ska hända och man vet att den bryts av då och då. Ingen ångest för det inte, dessutom går vi ju mot ljusare tider, bara en sån sak. Igår gick GAIS Bandy upp i elitserien. Är absolut ingen bandyfantast, men lite kul är det. Kommer nog att stå på Heden i vinter och se när dom möter Edsbyn, Sandviken och de andra lagen. Är egentligen bara kylan som kan avskräcka. Minns fortfarande annandagsmatchen med minus 12 grader. Har aldrig frusit så mycket innan, inkluderat min lumpartid. I basketvärlden är det All-Star dags, både i NBA och här hemma. Men, det är inget jag går i spinn över. Tävlingsmatcher slår alltid uppvisning. Såg Kvarnby igår, tredje gången denna säsongen och de verkar inte kunna vinna när jag är på läktaren. Avsaknaden av en guard var stort, för att uttrycka mig milt. My old team sitter på bussen på väg till Arvika nu & nej, jag saknar inte det.
/henrik

Inga kommentarer: