Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

tisdag 8 februari 2011

Remembrance for the brave


Klipp från det verkliga livet.
/h
----- Original Message -----

Sent: Tuesday, February 08, 2011 12:00 AM
Subject: Ang: Tack

Jag fick en bra uppfostran tror jag.
Det som var bra i all den här skiten var att varken du eller jag var ensamma.
Och att jag fick prioritera om. Synd dock, jag är övertygad om att du hade gillat henne.
Haft en så bra dag med X, slumpen här med, att han hade studiedag. Så glad och pigg
han var. I har också varit "bra" idag. Hon frågade om S.
henrik
ps. läs www.basket-in-west.blogspot.com

Datum: 2011-02-07 22:34
Ärende: Tack

Käre Henrik.
Vad kan jag säga? Mer än av hela mitt hjärta:
tack för allt som du hjälpt mig med under dessa
svåra veckor.Ditt fantastiska engagemang, din handlingskraft,
din realism, din empati, din förståelse i alla lägen. Du har varit
ett enormt stöd för mig, något som jag vet att S är tacksam för
också.
Jag önskar dig allt gott, och du växer alltjämt i din nya livssituvation.
Jag vet att du en dag finner de jag fann för snart 22 år sedan.
En livspartner, att delaglädje och sorg med.
Nu ska jag med all kraft fortsätta tillsammans med S, där vi befann oss före stroken.
Livet måste gå vidare, med S:s positiva inställning,och lite av min djävlar anamma,
ska det gå framåt.
Älskade son , tack för allt. Mamma.
P:S. Men det måste nog till lite snus också.

Inga kommentarer: