Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

lördag 12 februari 2011

Bad things

X tränade en och en halv timme idag & jag intog rollen som stöttande pappa. The Club vill att jag ska ta p02:orna, men jag vill vänta tills jag ser att X vill för egen del och inte för att hans pappa vill att han ska träna. Tyckte han var duktig idag. Coach JF ville tillrättavisa honom en gång, men det sket han högaktningsfullt i...stenbockar kan vara ganska envisa. I spelade efteråt, men det missade jag, de förlorade vilket var uppseendeväckande men bra. De behöver lära sig förlora, det är det man lär sig av. Lite orolig att hon börjar få ont i knäna redan. För många matcher & hallens golv börjar kännas av antar jag. Ska sitta sek i morgon när hon spelar, ska bli intressant på mer än ett sätt. Har skaffat ESPN & inväntar en collegematch, hade glömt det, men blivit varse om det igen; amerikanska kommentatorer är vansinnigt tjötiga.
/henrik

Inga kommentarer: