Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

onsdag 9 februari 2011

The long road

Herre min själ. Det verkar finnas idrottare med klubbkänsla kvar. Läser med förvåning att Wanderson Do Carmo är på väg tillbaka till GAIS. "Gais är min familj & den enda klubben i Sverige jag kan tänka mig spela i", säger han tydligen. Surfar vidare till gais.nu, som är de riktiga hardcore fansens sida och läser kommentarer från vuxna män som gråter, sätter kaffet i halsen, har ståpäls & ståk...ja, ni fattar. Detta kom som en blixt från klar himmel. Ibland behövs det inte mycket för att en snart 44åring ska smålé lite. Hade igår ett långt chatsamtal (heter det så?) med en vän, som jag trodde jag hade tappat för gott. Minnen kom tillbaka & jag kom på mig själv att sitta och smålé mest hela tiden (kul ord...smålé;). Läser mina mail och ser att S hade en bra dag igår dessutom. Snart är det sportlov också & alla måsten kan vila några dagar. Detta måste vara det positivaste biwinlägget på bra länge.
/henrik

Inga kommentarer: