Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

fredag 18 februari 2011

Burn for you

Träningen igår gick bra. Vi var inte så många, så vi scrimmade mot ett div 2 lag. Hängde väl med ganska hyfsat, i all ödmjukhet får jag väl skriva. Hängde i några treor, ett par assists och returer blev det. Första gången jag tränade i en långärmad ylletröja f ö, hade bara en svart tröja under och de vi spelade mot var mörka, så jag fick ha min grönsvartrandiga tröja på mig. Gick nog ner nått kilo extra av det. Varit lite fikande idag med fw, dad & nu i kväll hos broder C. Kläckte ur mig "Haparanda" innan tågfilmen började. Och det var Haparanda. Oddset på det finns nog inte. C dy stirrade klentroget på mig och undrade om det var en repris vi tittade på, men nej. Jag har aldrig varit med om det & kommer förmodligen aldrig göra om det. Glöm "förmodligen" förresten. I morgon drar jag till Mölndal och kikar in en basketmatch live. Undrar om man är VIP? Knappast, va? Men dagens höjdare är att Otis Gibbs kommer till Sverige för första gången. Den 26 april lirar han i Glenntowns hjärta, Majorna.
/henrik

Inga kommentarer: