Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

fredag 4 februari 2011

I shall be healed

"Har du blivit religiös?" undrade C dy med anledning av "Here I am" texten här nedan. Nja, det har jag inte, men texten har jag skrivit för ett tag sedan & tyckte det kanske var läge att slänga upp den nu. Måste sluta med självömkan och se till vad som finns att vara tacksam för och gå vidare därifrån sedan. Typ. Åtminstone nån gång. Sen är man ju gaisare och då kommer neggandet per automatik ibland. Ja...veckan går mot sitt slut & den har min själ inte varit enkel på ngt vis. Men jag försöker leva som jag lär, dvs gräva där jag står men det är inte alltid lätt när man saknar spaden om ni hänger med i liknelsen. Träningen igår gick sådär, men har ingen träningsvärk idag, så kanske man börjar bli fulltränad redan...
/henrik

Inga kommentarer: