Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

lördag 26 februari 2011

Angel dressed in black

Jag minns att det var 1989. Jag hade plöjt igenom allt han hade gett ut när jag kom över nått som hette "Det svarta tornet, del l Revolvermannen". En annorlunda bok, som jag genast fastnade för, sedan läste jag att den bestod av 7 delar & att han inte hade skrivit klart alla än. Mr Stephen King kallar det sitt livsverk, han började skriva berättelsen när han var 17 och blev färdig när han var 57. Nu, på bokrean, hittade jag del 6 och del 7. Det tog mig alltså nästan 22 år att få den komplett. Nu ska jag bara läsa dom också. Köpte fortsättningen på "Barn 44" av TR Smith & en bok till X när jag ändå hade flow. Så nästa vecka blir en billig vecka, nu ska jag fortsätta med Igguldens serie om Djingis Khan, förhoppningsvis tar den serie slut lite tidigare än Det svarta tornet. I afton blir det till att kolla kort.

Inga kommentarer: