Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

torsdag 17 februari 2011

Sigh no more

Träning nummer fem i min comeback väntar i afton. Ganska skönt att ha en hållpunkt nu mitt i detta sportlov som bara rusar fram. Hoppas skotten kan börja sitta ikväll bara, har ju alltid varit en skytt. Tja, egentligen är det väl bara det man är på basketplanen. Privata grejer börjar röra sig i rätt riktning nu, både för undertecknad och för de som står mig nära. Skulle vara skönt om det kunde bli lite bestående också och inte bara följas av misär strax efter. Snöade gjorde det igår, våren kämpar på i det dunkla & så gör även jag. Mumford & sons kan vara något. Lyssnar på dom när jag skriver detta. Tipstack till C dy. "Sigh no more" heter deras debutplatta. Så passande...
/henrik

Inga kommentarer: