Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

torsdag 10 februari 2011

I en annans famn

4 träningar avverkade nu. Var lite orolig när vi bara var 10 vid uppvärmningen, betydde ingen vila vid 5-5 spel, men det kom en till så jag fick sitta lite i alla fall. Sprang mer än tidigare, men det är fortfarande svårt att ehh läsa sina medspelare. "Pick höger eller vänster Henke", sa en medspelare. Say what? Vi spelar ju inte precis horns om man skriver. Hade en highlight som t.o.m debuterande DJ gillade, fick en outlet, gjorde en reverse på egen planhalva (häftiga ord, va?) och i samma ögonblick sprang 2 motståndare ihop framför mig, varav jag passade bollen över dom till en fristående runner för en öppen layup. Match & game over. Skotten sitter inte & tror vi skulle behöva några skottdrills ibland. Hrmm ja. Fick ett riktigt otrevligt sms idag bestående av bara 3 ord där jag önskades till ett varmare ställe för att uttrycka mig milt. Finns inte ord för hur lågt jag tycker sådant är. Kanske socialt inkompetent passar någorlunda. Well, sportlovet inleds i morgon & i´m back on track no matter what. Tror Q, C dy och den blåvite Per catches my drift.
/henrik

Inga kommentarer: