Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

tisdag 15 juli 2008

Det spelades bättre boll

Jaha. Right in the middle of big ass summer är vi och landet sover. Nada av importance händer mer än att det är match i afton på the great western forum Ullevi. Ser fram emot lite go ångest igen, det var ett tag sedan. Vinst och man kan kanske börja snegla uppåt i tabellen men det vore för enkelt och allt för tidigt på säsongen. Läste i gp att allt var bra och positivt i truppen för tillfället. Det kan ju bara gå åt helvete då. Har nu ca två och en halv vecka kvar här hemma innan även jag som alla andra tydligen börjar basketsäsongen den fjärde augusti. Till skillnad från andra camps behöver jag dock inte betala för varken mat eller uppehälle och jag får dessutom ta med mig i utan kostnad och själv får man betalt för både bensin och träningar. Så, några veckor till sedan får jag ta fram mina papper och börja planera träningar igen. Tro mig, det ser jag fram emot. Kul också att vara välkommen, hehe, ajdå det vart lite bittert nu. Well, that´s just me. Igår natt satt d och eh och snackade med sin nye coach over there. Det är som jag skrivit innan både det ena och det andra med att byta land och skola. Ska bli mycket spännande att för första gången som förälder och fd coach skicka över två "egna produkter" för basket på annan ort. Right in the middle of big ass Canada.
/henrik

Inga kommentarer: