Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

lördag 19 juli 2008

Summertime blues

Jaha, en lördag på ikea trots att jag svurit på att aldrig åka dit en lördag. Men va fan, e man gift så e man. Gick fort dock, "bara" en timme och nästan allt stämde när vi kom hem. Det är extreme kitchen make over och jag har slagit ner (öh, gamla fula skåp, inget annat), skruvat, borrat, spikat och burit och haft mig. Enjoy the holiday. Gräset växer, men hinner inte, få ta lien senare. Läste och hörde att sidekicken är hero on the ajländ. Nå, för oss från Frölunda County är sådant inte ovanligt utan kommer med modersmjölken. Kurage, alltså. Ska bli spännande att se om Bree och Co också follows his lead så småningom. GAIS dax i morgon igen och hoppas kunna följa matchen på nån pub, för i Sundsvall kan man ju inte va. OS närmar sig och om jag inte har fel så är det nått kval som spelas nu och man kan se det via nån länk i datan? Haha, precis som om jag skulle ha tid med det. "What scares you is the me in you" (S Earle)
/henrik

Inga kommentarer: