Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

fredag 25 juli 2008

Hotter than hell, part 2

Fan. Avslutade förra bloggen och surfade runt lite och hamnade på the league clubs hemsida. Och där ser jag mitt scoop. Det var nämligen yours truly som "tipsade" om David Anderson i maj och till min oerhörda förvåning ringde the chairman upp Andersons agent och frågade om han var tillgänglig! Jag skrattade till slutet av juni ungefär. Jag menar, tänk er att Ljungskile ringer upp Man Uniteds Ronaldo och frågar om han är tillgänglig. Nåväl, kolla på the league clubs sida vet jag. Anledningen till detta "erkännande" av the chairman är simpelt. Det var mitt motkrav för att åter coacha i the club och jag ska villigt erkänna att det trodde jag inte. Nå, jag står för mitt ord, men jag skriver ju många ord, i ett tidigare blogginlägg skrev jag att "jag inte kommer att coacha i the club så länge nuvarande styrelse sitter intakt" Slut citat på mig själv. Och givetvis måste jag stå för det också. Den 28 augusti är det årsmöte där. Händer det saker då, så kliver jag in i the hall den 29 augusti. Förhoppningsvis med den där tröjan Fredrik!
/henrik

2 kommentarer:

Anonym sa...

Henrik,

Kan du inte vara vänlig och upplysa dina läsare om vilken ålders grupp du skall coacha?

2-1

P.s Jävel är ett milt ord jämfört med vad många kallar mig.

Henrik sa...

Jag har nu, hrm två "erbjudande". Det ena var ett juniorlag, eller de som var kvar av laget efter att coacherna hoppat av och det andra som, "anonym" syftar efter är Pojkar 01/02. problemet där var två st dock;
1. x är inte intresserad
2. Jag skulle få en ass coach som tja, nog inte skulle vara på plats så ofta. Men som jag förmodligen skulle kunna driva till vansinne ganska fort.
F ö trodde jag inte att du skulle vara så desperat. Är det verkligen så viktigt för dig att jag coachar i the club? Vet inte om jag ska känna mig smickrad eller orolig.
/henrik