Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

torsdag 10 juli 2008

July morning

The day after. Tja, huset stod kvar och kaninen levde när man kom hem, alltid nått. Har ögnat igenom en veckas sport och då mest om GAIS naturligtvis. Trodde först att rubriken var "Gothia värvar 193 cm brasseforward", men othia skulle ersättas av ais. Men håller han inte i fotbollsallsvenskan kanske the league club kan ta över honom i vinter om Soapbetjänten floppar. På tal om det så letade jag länge och väl innan jag hittade artikeln om honom, näst sista sidan och ca tre meningar. It´s hard to get some basket publicity in july. Inte heller hittade jag många korgar på semestern. Jag och i fick skjuta till varandra i poolen med en badboll mellan varven, precis som sin mamma och pappa behöver hon få in armbågen, men annars har hon en bra skottrörelse och follow through. Verkar som om jag missar Eldkvarn spelningen av orsaker som jag inte kan påverka, men det kommer la flera chanser. Bob Catley e tydligen på gång med en ny soloplatta kallad immortal med omslag prytt med krigare och drakar. Härligt otrendigt. Har annars surfat runt lite på olika basketsajter och kan konstatera att det händer enna ente möcke, nån spelare byter klubb, nån spelare skriver på ett nytt kontrakt och landet har semester. Tja, själv har jag ungefär halva min semester kvar nu. Och inte en säsongsplanering så långt ögat ser. Och nä, jag tänker jäklar i mig inte slå upp ordet estimerat. Men det kommer la från engelskan kan tänka. Det svenska skriftspråket blir bara worse och worseare.
/henrik

Inga kommentarer: