Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

fredag 11 juli 2008

Seventh son of a seventh son

Såg en bra film på plåtsarkofagen hem. The bucket list med Nicholson/Freeman i rollerna. Det var en av de bättre filmer jag sett på länge, väljer ju oftast dynga som inleds med att jorden som vi vet har gått åt helvete men några människor har överlevt och...typ. Nå, scenen när Nicholson ligger i sjukhussängen och trasslar in sig i alla sladdar han är inkopplad i var hysteriskt kul för att citera sidekicken. Tror nästan jag skulle kunna köpa den filmen och köpa film gör man ju inte längre. GAIS rensar och gör sig av med en massa avbytare, främst impotenta anfallare, vilket är bara bra. Ha anfallare som inte gör mål är ju ingen idé. Det e som att ha målvakter som inte kan ta en boll eller basketspelare som inte kan passa, skjuta, försvara eller ta returer. Match på tisdag mot nemesis laget från Bohuslän. Såg och läste om den fulle fotbollsdomaren, mh there can not only be one för att travestera Highlander. Mången fotbolls- och basketmatch har man skådat och undrat om domareländet verkligen var nykter. Idag fick jag annars reda på att jag var för dyr för att kunna coacha. No hard feelings om det och faktiskt lite kul att för första gången i ens karriär få höra att man var för dyr. Ytterligare en dörr stängd alltså. Spelade playstation med x i eftermiddags när han plötsligt sa "pappa, jag har fått en bra idé" och så tog han bort two players (dvs mig) och fortsatte spela själv. Hur många gånger har det inte hänt mig denna vår och sommar?
/henrik

Inga kommentarer: