Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

söndag 13 juli 2008

Rime of the ancient mariner

Gick igår med i till min gamla skola, numera hennes av anledningen att där finns det basketkorgar. Hon sköt sina 100 skott med bra procent och vi körde också lite overstep och annat och visst är jag part i målet, men hon snappade snabbt och gjorde vissa moves bättre än några av mina gamla spelare. Kom också att tänka på hur viktigt det är att man säger rätt saker på rätt sätt. Hade själv en coach som var på mig om min fotisättning och än i dag stör det mig när jag skjuter för jag tänker på det nästan hela tiden. Dessutom är "problemet" inget problem utan skit samma, de e inget stridestop eller att jag står fel eller nått, men det påverkar mitt skott negativt. Gött att ha nått att skylla på, men seriöst alla ni coacher, tänk på vad och hur ni säger saker och att minst två tredjedelar av er kritik ska vara positiv no matter what. Själv sa jag inte mycket till i igår mer än bra och hon börjar likna d lite faktiskt, lite långsammare men större till storleken. Ska bli kul att följa f97 i vinter, lär ju ha mer tid till det nu än tidigare. Om the goverment vill så kanske man blir ass. Köpte också en kvällstidning ihop med "Powerslave" för ett billigt pris igår. Plattan e la sådär men jag ville ha "Rime of the ancient mariner" helt enkelt. Kommer ihåg på gymnasiet hur en klasskompis, ärkemufare dessutom undrade om det fanns nån hårdrocktext som handlade om nått. Skrev av "Rime" och gav det till honom, sen höll han klaffen. Den 26 juli smäller det på ullevi. Up the irons.
/henrik

Inga kommentarer: