Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

onsdag 16 juli 2008

The truth

3-1, men det borde ha blivit 5-0 eller nått om inte Dime hade gjort en "dime". Andra halvlek igår var kul men fotboll spelade inte Ljungskile, de spelade fasta situationer. Det tog en evig tid varje gång de hade bollen men lite fortare när GAIS spräckte nollan i andra halvlek. Åttonde plats nu och så högt upp i tabellen kommer inte jag ihåg att laget har legat på år och dar. Jag hoppas nu få slippa se Ljungskile mer. Gick förbi nya arenan som börjar se "färdig" ut, åtminstone på utsidan, det kommer nog att spelas möcke bättre fotboll där nästa år. Fick mail av en gammal (nåja) spelare igår vilket ju alltid är kul och hon jobbar nu tydligen lite som min agent också, vi får väl se vad som kan hända där. Sms kom från Thailand också, där tydligen biw läses noggrannt och väl. Läste om Maiden i dagens gp och hajade till när jag läste vad reporten hette. Nä, jag har inte bytt jobb om nån undrar. Fick en Steve Earle platta igår som c dy hm, kommit över. En live från 2003 och som vanligt bra med lite nya och inte så ofta spelade låtar. Och naturligtvis en och annan go kommentar från mannen himself. "I used to be a folksinger, but there were too many rules. I don´t do rules".
/henrik

Inga kommentarer: