Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

onsdag 15 oktober 2008

Along the ponchartrain

Har en del dataproblem för närvarande, skit poppar upp trots virusskydd och jag stänger av skiten med jämna mellanrum. Få se vad som händer. Hade fått en del mail när jag kollade senast. Dags för minbasket i morgon och jag få ta rollen som hejande pappa när i med klass försöker återupprepa vinsten från i fjol. Var en snabb vända i hallen igår och såg en league player halta ut från träningen, såg inte bra ut. Vem? Nä nä så q-aktig är jag inte. Trevligt med kommentarer ibland, men kändis e jag inte c dy. Vore kul att döna ner till Skåne men det går inte tyvärr. Får trösta mig med musiken här hemma och att det lär komma fler chanser. På tal om Skåne, Holmgran;om du läser detta kan du maila mig? Jag har några frågor och har inte ditt telefon nummer. Annars kan la J (som säkert läser detta...) säga till han att höra av sig. Och nä, det handlar inte om att jag ska flytta ner. Inte än i alla fall. I morgon bänkar man sig för att åter se lite ligabasket. Hur det går? Fan vet, jag är nöjd om i inte vinner några fler ballongfärder. Det räcker för mig. Ladda nu ner lite bra musik i höstrusket. Kolla länken i mitt förra inlägg.
/henrik

1 kommentar:

Anonym sa...

Tjabba,

0704-946867
info@coachholmgran.com