Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

onsdag 8 oktober 2008

Eden is burning

Såg ni GAIS rekord i antal hörnor? 8 i rad för att döda tid. Härlig fotboll, men hur dum får man vara att gå och se till att man får bollen på sig så att det blir en hörna och att göra det åtta gånger dessutom! Blir sedan trött på att höra att "Magnus Pehrsson är mogen för större uppgifter än att träna GAIS" som de sa i programet. Det tjötet hörde man till leda om Rolle och wow vad bra det går för honom i Malmö. F ö finns det ingen större utmaning än att träna GAIS i fotbollsvärlden. Nytt möte igår kväll ang The Clubs stundande fest. Återigen var vi få varför vi anställde ml på studs och resultatet so far syns på The Clubs hemsida. Lärde mig var "kuvert" var för nått, annars blev det en del "inkmoms" och "exmoms" innan nostalgin satte igång då jag på tio minuter skrev ner folk födda -68 till -90 som borde bjudas in till festen. Och ja, vi har givna kriterier så det var inget subjektivt tyckande och skrivande av mig. Det gör jag "bara" här. Läste om en bloggare som blev av med jobbet för att hon bloggade på arbetstid. Ajdå. Det ehh gör jag ju nu. Ligapremiär ikväll för the league club och ingen vet nått verkar det som. Jf vet inget om tälje och Gehrke vet inget om Gothia. Säkert... En sak talar dock för the league club; de har vunnit båda sina ligapremiärer de två år de har varit med. Stort dessutom. Så vi säger la 103-89 eller nått sånt. Jag menar, jag visste ju att bajen-GAIS skulle bli 2-4 och resultatet Ifk-GAIS 0-1 kunde ju ingen fan missa!
/henrik

Inga kommentarer: