Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

söndag 26 oktober 2008

If I die sudden

De hade tur i fredags, vinst med en pinne och det var krampaktigt. Inte så många turnovers som man kunnat tro, sett till statsen, men desto fler felbeslut under matchen och de är ju, som Barton sa när vi satt och snacka idag, nästan turnovers det med.Med betjänten var bra, Moore var bra, Salon har sin roll klar.Saknas gör Bree, som för att använda ett av x nya favorituttryck "suger" just nu. Vet att han besväras av knäbesvär, men han är nyckeln och jag hoppas det lossnar snart. Jag gillar verkligen honom, även om han som många andra pg:s gärna vill studsa ihjäl bollen ibland. Johnson verkar dock inte vara i shape, vilket kan tyckas underligt för ett proffs. Well, en vinst är en vinst men jag skulle önska att mannen med bäst inställning off them all "testas" ibland. Skit samma om han snor några juniorminuter. Of course menar jag Dajic. Hade f97 träning ikväll vilket som vanligt var kul. Det gäller att hålla sina drills igång, man vet ju aldrig. Höstlov med start i morgon, x ska iväg nga timmar på fritids som har "kramdjursdag", självklart valde han det största kramdjuret han hade. Få se om det kommer in i bilen. I ska träna litta extra under veckan och själv har jag minst tre möten inplanerade + hjälpa farsan att flytta. Lov? Vardagar är underskattade.
/henrik

Inga kommentarer: