Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

fredag 3 oktober 2008

He used to cut the grass

Jag jobbar ju liksom lite i den fina noblessen och på väg till bamba såg jag en platt sak på en gräsmatta som dessutom rörde sig oroväckande nära vägen. Det var en sån där självgående gräsklippare (tänk, nu orkar vi inte ens klippa gräset...) och jag hade en och annan tanke på att köra över miljonärskans nya leksak och hävda att högerregel måste väl för fasen gälla. Oh yes, ytterligare en världsförbättande leksak tillverkad istället för att lösa Palestina konflikten eller varför barn svälter i världen. I morgon åker jag med broder ner till Skåne. En släktning har kremerats och ska nu spridas över vattnet. Han sa själv att han ville bli fiskmat och betala tillbaka lite för alla fiskar han dragit upp. Självironi in i döden, det gillar jag. Annars inte möcke nytt, säsongen drar igång med flera ligamatcher i afton och jag får väl ge mig på ett tips, alltid retar det någon;
1. 08 Sthm 2. Gothia 3. Solna 4. Norrköping 5. Plannja 6. Sundsvall 7. Uppsala 8. Södertälje.
Sen hur kvartarna går återkommer jag till.
Go helg,
(Titeln fr Joe´s Garage. Frank Zappa om nån undrar)
/henrik

Inga kommentarer: