Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

söndag 5 oktober 2008

Money

Minus 48 (rätt nu, J?) var lite mindre än jag trodde. Kommenterar det hela bara så plus att jag inte har nått med det att göra. Lite mer bekymrad när jag läser lite resultat från ungdomslagen. Jag har att göra tydligen. Nå, ska ha träning i afton då f97s head har just head-ont. Det har jag med efter gårdagen men man e la en man och tar sig bort till hallen oavsett. Läste om the league team som tydligen inte precis bor på nått fem stjärnigt i Baltikum. Bra, det är karaktärsdanande och det är aldrig fel. Ligan gick igång med ganska väntade resultat, skåningarna i cybervärlden jiddrar på om att Helsingborg spelar helsvenskt och om det är bra eller inte. Ursäkta, men det är la klart att det är bra men det är väl lika klart att de gör det för att dom måste rent ekonomiskt? Det har ju inget med nån filosofi över svensk baskets utveckling i stort att göra, det är ju som vanligt bara ekonomin som styr. Kul att Uppsala, som många tippat får svårt vann. Jag tror de går till slutspel, tycker Smith är lite old och trökig som coach men att han kan sin basket är det inget snack om. Var annars i ute med sjöräddningen igår utanför Båstad och spridde en släktings aska i vattnet. Det var nått nytt, värdigt men inget kul naturligtvis.
/henrik

Inga kommentarer: