Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

måndag 13 oktober 2008

Don´t you believe it

En tung weekend sportsligt. Först förlorade the league team, sen föll mitt x med förtisju igen, sen föll Skogen ur femman (fotbollsförening jag spelade i som ung och snygg, nja ung i alla fall), Torekov föll ur trean (my sumerplace in the early years), Hemsjö ur femman (klubb från ett gammalt arbetsställe där jag känner en del ledare), Stoke ligger förankrat i botten av Premier league efter en ny torsk. Tur att GAIS var spellediga. Har annars ägnat mig åt att rätta prov, både geografi och engelska samt måla på huset igen. Oerhört spännande indeed. Ny arbetsvecka och jag är dubbelbokad tisdag kväll och ligamatchen på torsdag hänger lös då jag har apt på jobbet samtidigt. Känns som en vinst för the league team vore oerhört viktigt efter två inledande förluster. De kan ju i och för sig inte ramla ur sin serie...
/henrik

Inga kommentarer: