Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

tisdag 28 oktober 2008

Shine on you crazy diamond

Lov. Men är ändå på jobbet och fixar sånt som blivit liggande. Jojo, vi lärare har det allt för bra. Sure, walk in my shoes for a week anyone! Det här med att vara medlem i the secret society är onekligen något nytt. Har ett antal sidor att renskriva och få nån rätsida på och har möten och t.o.m clinics att pricka av i kalendern nu. Och det kommer hela tiden nya uppgifter och nya klaganden, önskemål och annat. Min beundran för de styrelseproffs som finns lite överallt har faktiskt börjat växa, dock måste the secret society våga öppna upp sig mer och informera bättre annars blir det som jag skriver, en secret society. Men var gränsen går vet inte jag. Jag är ju styrelserookie. Nå, efter mötet i morgon kanske saker och ting klarnar. I hope so. Sidekicken gav mig en cd med musik, men sorry, not my cup of tea men tack för omtanken. Han sa också att "Aulander wannabeen" uppe i norrland hade fått UL att signera en matchdräkt för sitt lag. Kom igen f dy, det gjorde din idol Aulander för flera år sedan. Kom med nått nytt. Om du får UL att sjunga nationalsången inför en hemmamatch så ska jag fan i mig gå upp till Sundsvall. I promise. Jag har ju åtminstone fått my idol att kommentera på biw. GAIS mot Hif i afton, of course missar jag det (tack mb) pga träning med f97 och möte därefter. Skulle vilja hinna klippa mig, börjar bli liiite väl mycket Breevarning på yours truly, men vette sjutton när jag ska hinna. The league club vs bönnerna från regnstaden i afton. Om alla foreigners levererar så blir det vinst för pojkarna längst fram. Good luck.
/henrik

Inga kommentarer: