Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

onsdag 29 oktober 2008

Pojkarna längst fram

Vinst med 10 borta igår och helt plötsligt har the league team en streak. Såg bra ut med jämn fördelning på poängen och förhoppningsvis får pojkarna längst fram lite arbetsro. Pojkarna på Ullevi hade enligt biws utsände redan tagit höstlov. Själv hade man en f97 träning som var kul, det finns inte så lite talanger i den gruppen, är speciellt imponerad av en tjej som är nått av det vassasste (för många ess?) jag har sett i den åldern. Och I är inte så dum hon heller. Hörde att f dy gick lite i taket och väntar nu spänt på en bitsk kommentar inom kort. Kom igen, klart jag publicerar den! Nu läser jag att Sundsvall dessutom vill ha omspel i en match. Well, alla som tror att en protest av den sorten går igenom kan räcka upp handen. Fick material inför kvällens möte på ca 20 sidor i dag. Hur ska jag kunna hinna sätta mig in i allt det? Framförhållning är lågt prioriterat i The Club sedan Big Gs dagar. Hade möte även igår och Ryd föreslog att jag skulle göra en "Poolaren-in-west". Ganska kul tycker jag. I morgon kommer The Dad för att flytta tillbaka till The Town. På fredag är jag alltså lastbilschufför/flyttjobbare.Lagom kul. C dy messar att "GAIS har signat 2 nya islänningar. Det är väl billigt att handla där nu." Också ganska kul tycker jag.
7 dagar kvar till Lundell.
/henrik

2 kommentarer:

Anonym sa...

Har fått en sådan protest godkänd. Vi hade fått för lite poäng i ordinarie tid mot Lill-Kalles Borås. Mitt i förlängningen får vi reda på att vi skulle vunnit i ordinarie tid. Domarna bryter, vi tilldöms vinsten. Borås protesterar, får rätt. DE får segern. Vi protesterar tillbaka, VI får rätt. Vi tilldöms segern.

Henrik sa...

Hahahaha. Lite "Älgarna demonstrerar" låter det som. Men det var la inte Ligan? Jag har aldrig protesterat...
Men, okej. Du kan ta ner handen nu Fredrik.
/h