Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

måndag 6 oktober 2008

It all comes true

Jag har upptäckt världens bästa låt. Åtminstone för ett tag, sen är la det "Perfect strangers" eller "The keeper" eller nån annan igen. Gick in på skivfyndet på torget som snart ska lägga ner och hittade en Mellencamp från -97 utan omslag eller titel, som de ville ha femtio spänn för + att jag fick trettio % rabatt så den kostade mig trettiofem spänn. Mer ska det inte kosta. Låt nr fem "It all comes true" var själv värd alla pengar. "The chains around my playground were the chains around my heart" sjunger Mellencamp som många fler borde upptäcka. Det finns andra än Springsteen out there. D hörde av sig i helgen och hon hade spelat de två träningsmatcherna. Mer än vad hon trodde, ca halva matcherna och några poäng blev det. Undrar om hon satte nån screen by the way. Ligapremiären för the league team närmar sig och nu är det upp till bevis. Viktigt att börja vinna direkt så inga vibbar från fjolårets säsong kan börja kännas av. Tror att hypade Callier samt backupen till Bree på guardplatsen, blir det som fäller avgörandet på långt sikt, men va fan, jag har ju tippat dom tvåa så jag är positiv. Ehh, ett tag. Hade studiedag i dag på skolan och yes, det är precis så tråkigt som det låter.
/henrik

Inga kommentarer: