Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

tisdag 21 oktober 2008

We are immortal

Nu tycker jag snart synd om iffs målvakt, först tavlan, sedan gesterna mot publiken, sen avstängning och nu enligt gt eventuellt sparken. Ajaj, att släppa in mål mot GAIS kan verkligen straffa sig. Sen att han kört rattfull ledde bara till en "varning" av klubben. Var ligger prioriteringarna egentligen? Läste om ett damligalag som vill värva ytterligare en utländsk spelare men saknar pengar och hånas pga detta. Verkar som om det svider fortfarande nere i Skåne.Märkligt att ägna tid åt det, men va fan, det gör ju jag med nu.(Sätter en slant på att jag har en kommentar i morgon bitti från down south) The league team took the train i dag till staden som snart saknar allsvensk fotboll. Själv är jag mest nyfiken över vem som vinner ass coach matchen och om f dy tar ytterligare en charge. Jag har bett sidekicken om att övertala nån att göra det. I pay, I promise. På fredag är det krock, se GAIS på puben eller dra ner till hallen för att se Gothia vs Jämtland? Decisions decisions... Möte i afton om festen den 22 e november. Men bardisken kan inte ligga på mig att fixa!
/henrik

6 kommentarer:

Anonym sa...

hur många år måste man varit m i the club för att komma på kalaset?

Henrik sa...

Har du varit medlem är du välkommen!
/h

Anonym sa...

ass coach matchen var jämn men fick till sist en segrare när jag fick tillbaka min Tårpilen-bok som askims-wilén hade lånat.
och det faktum att hans skällande på stackars kommisarien egentligen var fel, fast samtidigt, finns det en chans att skälla på dem så ska man ju ta den, oavsett rätt eller fel, helt enligt club T's stadgar...
Saknade dock Faktura-blazer, tog DL med sej allihop när han stack???
Allsvenskan? vem sörjer den?

/http://www.gothiabasket.se/blogg_show_svart_att_vara_odmjuk.html?id=1043551

Henrik sa...

Hahaha. Han e fan inte från Askim, men det är kul att du påstår det. "Faktura blazer"? Kul att du fick tillbaka nått, lånade ut "Bosnia" Cdn nån gång på -90 talet och har inte sett röken av den sen dess...
/henrik

Anonym sa...

bosnia den är mäktig, dock inte lika mäktigt som den andra liveplattan från Lisebergshallen, fanzine, där undertecknad kan höras under rom i regnet;)
Säj inte att du missade Gothia blazrarna tidigare år? Emblem på bröstfickan som hade gjort Samskolans elever avundsjuka...
Askim, han brukar hävda det iaf, eller det kanske är festfixar Mårten Bindefeldt som hänger där;)

/apelgren är kvarnbyit, glöm aldrig det...

Henrik sa...

Fortfarande obegripliga kommentarer. Vilken jävla Apelgren? Kommer inte ihåg Bosnia längre, va längsedan jag kunde lyssna på den. Han sålde den säkert på Kviberg ihop med annat han hittat i Askim...
/h