Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

torsdag 16 oktober 2008

I won´t be home tonight

Läste Brees blogg nyss och mannen skriver bra. Snackade med Holmgran nyss och den mannen snackar bra. Och skriver hyfsat. Var en sväng i hallen och såg I och co gå till semi i minibasket för skolår fem. När detta skrivs har hon förmodligen slagit ut sin mamma i semin och jag ska snart dra mig bort för att kolla finalen efter lektionerna tar slut. Missar förmodligen ligamatchen ikväll (och här mörkar man att det var Johnson som var skadad sen säger sidekicken det till tidningen ändå och han som har tjötat på mig om mediaträning. Well, vad sägs om taktik och inte ge motståndarna mer fördelar än möjligt?) om jag inte kan muta x på nått sätt att följa med. De e la typiskt att efter två tjejer som är basketnördar så får man en grabb som knappt vet vad en boll är. Positivt att han kanske slipper genomgå det lidande som en annan har gjort dock när det kommer till fotboll. Diskussionerna går vidare på olika GAIS sidor om priserna och det råder delade meningar. Och fullständigt idiotiska. En skrev att det var la klart att det ska vara dyrare i en ny och fin arena. Que? Jag skiter väl fullständigt i om GAIS spelar på nya, gamla, görgamla, den nyaste, nygamla Ullevi eller på Ruddalen eller på en grusplan i en förort eller på Nou Camp. Men så är jag ju också bara en simpel supporter och ingen pengaindragande sponsor med connections. Fan vet hur jag hamnade i secret society egentligen. Min charm tro? Hahaha.
/henrik

Inga kommentarer: