Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

söndag 3 augusti 2008

En fri man i stan

Tänk vad människan kan! Åka till månen, bota svåra sjukdomar och lägga plåttak. Det sistnämnda gjorde jag i dag, men innan det hann man med en vända till renova och slängde skit också, of course i ösregn. Ska dit med ett lass i morgon också, men sen åker jag på basketcamp och vilar upp mig en vecka. Det kan alltså bli lite begränsat med inlägg här på ett tag, har när detta skrivs 299 unika besök denna vecka. Målet är att ha mer besök per dag än vad the league club har i publik. Sen kan jag lägga av. I morgon kör de flesta lag annars igång igen, vet att sidekicken och fredrikson d ä har planerat under helgen. Två fd spelare som nu alltså har gått om mig och ska coacha i the league. Det är som en landslagsledare en gång sa till mig; "det gäller att skaffa lärjungar" (tror att jag skrivit det innan i blogg nr 94 eller nått). Och the chairman himself är ju en gammal ass coach. När jag läser vad jag skriver känner jag mig som 100 år men rätt nöjd ändå på nått vis faktiskt. Nå, ska bli spännande att stå i en baskethall igen med planeringen ngt så när klar, tofflor på och säkert en sanslös ful camptröja. Nån visselpipa kommer jag inte att ha, har aldrig haft och fattar inte coacher som har det. Det är inte nån dressyr vi sysslar med och det gäller att träna upp röstresurserna. Klarade man av f89 utan visselpipa klarar man av alla lag, tro mig. Ska också bli kul att se hur i med kamrat klarar sig mot och med duktiga tjockhultstjejer under veckan samt att tjöta med Asp igen om hans eftermäle i the club på 80-talet. Haha, kan bli några sena kvällar tror jag. Ser jag Carlstad Uniteds ordförande ska jag fråga om han vet att strutsen har större ögon än hjärna. Tror fan att det gäller några av oss också.
/henrik

2 kommentarer:

Anonym sa...

299 delat på 7 blir bara 49 du kanske skall koncentrera dig på att slå publiksiffran för f95.

Henrik sa...

...eller damlaget...
/h