Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

tisdag 12 augusti 2008

Va ska du bli?

Klockan 08.30 stämplade man då in igen. Denna gång på fashionabla Säröhus där ens kollegor väntade. Blev en del snack och en del jobb, fick klart med schemat och har fler lektionstimmar i år än tidigare. Maten var rätt okej med rostbiff och en hel del tilltugg. Kaffe i mängder, vilket behövdes och ca 16.10 hade man då närmat sig nästa lov när dagen var slut. Bra match nu messade c dy när jag satt i bilen på väg hem och visst, hann titta lite på Argentina-Australien innan det var dags för hemmamannen att fixa käket då f97 hade säsongens första träning. Har ingen koll på lottningen, men hoppas på Argentina, Spanien, Grekland och Litauen i semifinalerna. Usa? Ja visst, men jag skrev ju "hoppas". Zappade runt igår kväll och på en kanal visades en Euroleague match i repris med Moskva-Malaga. Nr 13 i det ryska laget var bra, bättre än han var i dagens match mot Argentina då han såg slö ut. Ett bra ickeköp av the league club verkar det som alltså. Läste på en annan blogg igår att man tror att yours truly ska assistera i the league club och kan här och nu dementera det. Där finns redan en sidekick, har ingen ambition att bli en själv. Även om norrbaggarna kör ett three man race. Nä, jag har snart funderat färdigt och ska meddela berörd person inom kort. Läste att ul är sne nere i Skåne. Några skulpturer(!) står tydligen för nära. Fantastiskt att det blir en tidningsartikel om det. Själv är jag sne på trädet utanför mitt hus och grannens tak. Har börjat läsa min Dylan biografi igen apropå ul. Intressant och något man nog "bör" ha läst igenom. En kollega på jobbet och jag samtalade om Maiden konserten och han var mer lyrisk än mig, men så är han ju yngre också. Nämnde att Jethro Tull är på ingång, men dom visste han inget om. Man blir ju mörkrädd på den yngre generationen.
/henrik

Inga kommentarer: