Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

torsdag 14 augusti 2008

For whom the bells toll

Denna gång lirar ju Usa försvar, därav många enkla poäng genom ett par runs. Men nått lagspel vette sjutton. Det är drive och ev disha av som gäller, men dom verkar ha läst på denna gång. Annars var Litauen-Ryssland en roligare match. Tycker litauerna är något så märkligt som en underhållande lagmaskin, medan ryssarna förlitade sig på Holden och Kirilenko. Hur som helst, kul att titta på samtidigt som man fick betalt. Annars är brottaren Ara en förebild. Visst, nu kommer många att oja sig över hans sätt och tycka det var fel och inte sportslig gjort. I min värld har man då inte fattat någonting. Men det är en märklig sport, handboll utan boll påminner den om och ingen fattar reglerna eller hur domarna dömer. Saknade han den gamle kommentatorn, Kårström tror jag han hette. Han förklarade så att t.o.m jag begrep. Nu satt där en göteborssk löjd som bara sa saker som, fan vet, jag kunde ha sagt också. Lex Hysén alltså. Hörde annars att fler än en spelare i mitt xgäng förmodligen byter till konkurrentens b-lag i div 2 och att åtta spelare nu har tackat för sig. Way to go. Och jag får konkurrens då Bree ska blogga på basketsverige. Bra, då får ni, om ni vill, både den officiella förklaringen och den inofficiella förklaringen efter the league clubs senaste vinst eller förlust. Nya förläsningar i morgon. Denna gång hos de gröna jättekaninerna nere vid Gårda. En vd och en koncernchef ska jag tydligen tvingas att lyssna på bara för att jag råkar vara lärare. Hade hellre lyssnat på min nye idol Ara...
/henrik

Inga kommentarer: