Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

tisdag 19 augusti 2008

The teacher

"Blogga är ute" läser jag i gratistidningen. Skönt, hade det varit inne hade jag lagt av. Hoppas det blir riktigt "ute" så jag känner mig hemma. Hade upprop i morse och visst var det kul att se dom man ska spendera åtta timmar om dan med fem dagar i veckan. Lite större, lite solbrända och som vanligt den bästa klassen. Skickade hem dem efter att ha kollat att alla uppgifter stämde och eftermiddagen ägnades sedan åt grovplanering samt tittande på nya svenska misslyckande på Tv. Har ett pedagogiskt problem i morgon med hur jag ska kunna se, ja förhoppningsvis lite basket, samtidigt som jag ska ha mattelektion. Kan bli en lärarlös lektion där. Är annars glad över att mitt xteams match inte har kommenterats nånstans. Det jag hört räcker om man skriver. Om man ska tro ryktena så är rånaren en fd brajare. Vi in the GAIS family begrep ganska snabbt att det inte var en av oss för nått SM guld har vi ju inte tatt på ett tag. 1954 var det senast om nån okunnig fan undrar. Ryktena om Jens och Co är tydliga sanna enligt biws källor. No jänk at all. Kul för de nya coacherna. Eller inte. F ö stod det "fasställes" på damligaklubbens hemsida. Och det är ju möcke bättre. Tittade i dag och det står fortfarande "fasställes". Jag kan dra tre slutsatser av detta. 1. Skribenten och övriga i klubben har dyslexi. 2. Man bryr sig inte om hur man presenterar sitt elitlag. 3. Man läser inte biw.
/henrik

Inga kommentarer: