Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

fredag 29 augusti 2008

Another brick in the wall pt 2

Har numera två sms i mobilen som jag kommer att spara länge. Ni vet, när man känner sig less så kan man bara knappa fram något kul på mobilen. I mitt fall har jag "boy, do you know what you are talking about?" samt gårdagens "vilka är det som ska kuppa?", avsändarna har således blivit bortfintade och man känner sig ganska nöjd. Som jag skrivit innan, tar man mig på allvar hela tiden så får man skylla sig själv. Sidekicken förspår redan att vissa i The Club, såväl The office som i The secret society kommer att få gråa hår, ja de som ff har nått på huvudet vill säga. Annars är det som om autopiloten har gått igång, har redan skaffat en pärm och tryckt in alla papper som kan komma till användning för framtiden i The Club. Har spånat fram några saker som jag vill genomföra, bl.a att låta en gammal bekant återuppstå (nä inte han på korset) och tja, på nått sätt tydliggöra The History of the best basketball Club in Town. Hjälp, va positivt det blev nu, får väl skriva att jag säger upp mig snart för att balansera det hela. Gråa hår vad det ja.
Hämtade x på skolan och herreminsjäl som han såg ut, fanns knappt en ren fläck på kläderna och jag fick flashbacks från min egna skoltid. Well, han var glad i alla fall att se en. Alltid nått. Ikväll klockan 20.00 i tvåan. Pink Floyd dokumentär. Räknar med att den diskuteras på nästa styrelsemöte. Vadå gråa hår?
/henrik

Inga kommentarer: