Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

fredag 22 augusti 2008

Hard times for an honest man

Lundgren behöver inte opereras och kan vara tillbaka om en månad på GAIS mittfält. Det var det viktigaste beskedet i dag. Annars såg jag slutet av Spaniens semi mot världens bästa, sett till folkmängd, basketland Litauen. Kände med Argentina när Ginobelli gick sönder men matchen blev intressant ändå, åtminstone längre än vad jag trodde. Tänk om Ginobelli och Nocioni varit helt kuranta. Hoppas spanjorerna nu bjuder upp till match på söndag, när man tvingas gå upp i ottan. Eftermiddagen sedan kommer jag att få en reality check på betonghelvetet när GAIS tar emot Kaamma. Vilka hejar du på Bosse? Aulander fäller annars den ena kommentaren efter den andre och lär få ägna stora delar av säsongen åt att be om ursäkt samt förklara sig. Likheten mellan LeBron James och John i Plannja kunde/kommer aldrig jag att begripa. Missförstå inte nu, han är ibland i Jonte klass. Jaja, det kan ni också missförstå om ni vill. Bra val av svt att i halvtid på Usa-Argentina visa slutet i en brottningsbollsmatch. Målgruppen var? Annars en lugn första vecka på skolan med bara en hjärnskakning (inte jag) och studiemotiverade elever. Jo det finns faktiskt sådana fortfarande, utan att man behöver göra nån tv dokusåpa av det med "duktiga" lärare. Idrottsledare kan knappast misslyckas som lärare, det e la bara sidekicken som inte vågar ta steget fullt ut. Nä, ska ta och lyssna på Mellencamps nya nu som c dy kom över med.
/henrik

Inga kommentarer: