Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

lördag 16 augusti 2008

Market square heroes

Gött att läsa tidningarna och vissa sidor på nätet i dag. Tydligen var GAIS bortadress stulen och domaren godkände inte de grönsvarta dräkterna. Känns lite mindre skämmigt, men varför inte ha mer än ett bortaställ, eller låna b-lagets? Nå, en klassisk vinst i alla fall och vissa brajare gnäller att det är synd om dom. Ha, pröva på att vara gaisare, närmare buddhismens "livet är ett lidande" kommer man inte. Tro mig, jag har 35 års erfarenhet. Ingen basket på tv i dag, men Usa kör över allt. Hoppas att mina favs Litauen eller Argentina kan ge dom en match i slutspelet. Ara fick inte behålla medaljen, precis som om det var det som det handlade om. Dopade domare någon? Annars har vi våra "vanliga" ursäkter; krasslig i veckan, dräkten gick sönder och mina personliga favoriter som "kroppen svarade inte" (say what? Min kropp svarar fan i mig aldrig mig). Ett silver i dag, men jag skriver som Seinfield skrev "då är man bäst av de sämsta". Den 28e är det annars årsmöte i the club. Och jag har ett beslut att fatta i veckan, har nämligen fått frågan om jag kan tänka mig ingå i the clubs secret society (sv övers:styrelse). Kan tänka mig att en och annan som är liiite insatt säger "va?" nu. Jag har dock lämnat det första stadiet och är nu i det andra stadiet, nämligen, i don´t know. Men där är jag ofta så det är inget nytt. Igår kväll var jag där mellan 1900-2045. Sen fattade jag. Dom vann.
/henrik

Inga kommentarer: