Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

fredag 15 augusti 2008

Unbelieveable

This is another chapter in the GAIS history, chapter XXXX. Här hittar man en gratis länk och kan följa Hammarby vs GAIS, visserligen med spansk(!) kommentator men ändå. Tänkte först att va fan spelar dom i gulsvart? men det var så att man hade glömt bortadressen och fick istället spela i Bajens dito. Pinsamt? Jodå. Och sen var det ett och två noll på tjugo minuter men strax innan halvlek satte Wanderson ett av årets snyggaste mål och man fick en liten förhoppning, sen vart bilden svart, Jaha, halvtid men bilden kom inte tillbaka så det blev att lyssna på matchen i stället. 2-2 av Wanderson igen och c dy, som jag messade till började nog undra om jag var nykter och när jag sedan kunde messa "2-3, på självmål i 84e" vette sjutton om han trodde mig. När GAIS sedan gör 2-4 gav jag upp och ringde och förklarade att det var sant. Fyra mål i allsvenskan har inte GAIS gjort sedan förra seklet och mot Bajen borta dessutom. Av detta kan man dra följande två slusatser, de e la GAIS samt köp för helvete tröjerna och fortsätt spela med dom.
Ang betjänten, så ja, är det sant. En mittenklubb i Töskland är intresserad, tror dock inte de säljer, men vem är jag att veta. Att GAIS skulle göra fyra mål, vinna borta för första gången i år och dessutom i motståndarnas tröjer. Det finns inte på kartan.
/henrik

Inga kommentarer: