Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

tisdag 23 september 2008

10%

Skrev inget igår av den enkla anledningen att det inte fanns nått att skriva om. Knappt idag heller. En ruta gick i plugget idag that´s it. Läste annars att Lundell gör ett par spelningar denna vecka och det var la i början av november som vi skulle gå på honom tror jag. Det var ett tag sedan så det kan bli kul. När det gäller the ladies tyder allt på att vi börjar status quo och sedan får vi se. Tror bara det var jag som ville toksatsa, men det har jag ju varit tämligen ensam om att tycka de senaste åren, så det var inget nytt. Ungdomsmatcherna börjar i helgen ser jag och nästa vecka ska jag försöka börja göra något i min nya roll i The Club. Nu har jag min själ inte tid. Bra resultat för GAIS igår, kan kanske snart sluta tänka på bottenstrid men fan trot. Gefle borta på onsdag blir inte lätt. Och hockeyn, det kan jag bara inte ta på allvar, de spelar ju typ varje kvart så spelar roll. T.o.m fotbollen börjar förstå att fler matcher ökar inte intresset eller kvalitén. Fråga bara the league club förra säsongen, de tyckte nog att det var för många matcher som inte gällde nått...
(Lundell låt, för den som undrar. Letar i minnet efter fler %-låtar...)
/henrik

Inga kommentarer: