Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

söndag 7 september 2008

800 grader

Det var fanimig på tiden. Äntligen en radiokanal i den här stan som det går att lyssna på. Bandit Rock på 104.8 heter den och dom spelar rock! Ja t.om hårdrock och punk. Hörde i helgen låtar med bl.a Dio, Alice Cooper, Ebba Grön och Iggy Pop. Äntligen kan man lyssna på radio igen och bara namnet Bandit Rock är helt i min stil. The league club gjorde klart med utlänning nr 4 och jag var faktiskt med i det ögonblick som the chairman signade kontraktet. En sk första källa alltså. Har ingen aning koll på killen, men tror att han behövdes på den positionen nu när westin flyttade upp till Norrland igen och övriga killar antingen är lite för unga eller korta eller tunna eller alltsammans. Moore heter han. Synd att förnamnet inte var Gary, men det är la irländskt så det räcker i laget antar jag. Hoppas få höra lite Pogues och Flogging Molly på uppvärmningarna i höst eller tja, nått från Bandit Rock då. D flög i väg i går morse och i sann tonårsanda har hon naturligtvis inte hört av sig än. Huset har blivit tommare och i saknar henne redan medan x mest saknar hennes data. För oss lite äldre känns det också konstigt att en människa som man levt med helt plötsligt befinner sig på andra sidan det stora blå. Hade en sittning i the hall igår och har mailat över ett antal sidor anteckningar till the chairman om vad som behöver sättas igång med i the club. Undrar redan om jag har tagit mig vatten över hövvet. "Ungdomsansvarig", det känns enna som klubbansvarig det nästan. Tur man inte coachar. Än.
/henrik

Inga kommentarer: