Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

onsdag 3 september 2008

Chans

Livet går lite på sparlåga nu. Föräldramöte med klassen ikväll och i morgon kväll byter jag roll och går på xs föräldramöte så som förälder istället. Nästa vecka drar så alla mina utvecklingssamtal igång och känner man inte att man lever då så är man nog heller inte levande. Såg att vf trots allt skrivit på för the club. Då finns det trots allt en chans att säsongen inte allt igenom blir miserabel. Ska dock försöka hålla mig borta från att tycka (åtminstone officiellt) saker om det laget. Känner mig fortfarande som part i målet och därmed jävig på nått sätt. The laegue club losade tydligen igår, vilket bara är bra. Då fick la the coaches lite att tänka på vad man bör träna på. Lördag förmiddag ska undertecknad, the chairman and the neutral snacka oss samman (fan trot...) om ungdomslagen i the club inför kommande möte med the secret society. Har mailat the office om saker jag vill att de ska göra, få se om de levererar till The Boss (ja, inte Springsteen då) (utan mig) (förbannat många paranteser nu). Tony Carey bjuder också alla att gratis ladda ner hans nyaste på sin hemsida. Plattan går under namnet "The new machine". Se där en musiker som har fattat vad som gäller i den nya tiden. Att slåss mot väderkvarnar är meningslöst. Tro mig, jag har försökt och försöker fortfarande.
Blåvitt e disco, GAIS e rock´n roll.
/henrik

Inga kommentarer: