Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

fredag 26 september 2008

Din tid är ute

Läser att Lundell är ute på en avslutsturné enligt honom själv. Fan trot. Han fick bra recensioner på premiären och en hel del nykommet spelades tydligen. Han har ju en del att välja på. Nionde november tror jag datumet var och blir det hans sista turné så är jag glad att kunna få se och höra det. Läste på annan plats att the league clubs tidning delas ut i helgen. Det föga orginella basket namnet "Tip off" är titeln. Well, då kan nästa nummer heta "timeout" som sedan kan följas av "turnover" som följs av "overtime" som med lite tur kan följas av "playoff" för att avslutas under våren under namnet "champions". Har annars en ny favorit i han va han nu heter i Hell´s kitchen. Herreminsjäl en sån hybrid av Bosse Falk och Ivan Duncan på speed. Jag fastnade rejält igår och funderade lite på hur han skulle kunna vara som basketcoach. Där ligger nog Jonte och Co i lä minst sagt. Nä, sista veckans lektioner närmar sig och sen ska I köras till pianolektion som följs av luftpistolskytte(!) och däremellan ska X och jag handla lite samlarkort och köpa käk för fredagsmyset. Sen ska det nya fönstret som kom igår monteras upp under helgen. Fan, vardagarna är så möcke lugnare.
/henrik

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker klubbtidningen skall heta återfå sitt tidigare namn, ser även fram mot en revival för den klassika t-shirten med väst-motivet...

Henrik sa...

Mhhh. Tshirten var á la Big G logotype. Not so fräck 2008.
Eller på 90-talet...
/h