Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

torsdag 4 september 2008

Lit de parade

Snittet på besökare har ökat sedan jag vart invald i the clubs secret society ser jag. Väntar ni er massa avslöjanden tro? Jag skriver dessutom mindre text nu. Hade en "OS dag" på skolan i dag, höll i grenen sugrörskastning i medvind och rekordet blev en fjorton meter. Regnet höll sig undan och hela skolan hade en bra dag ute i klorofyllen. The league club säljer inte betjänten (alla som är överraskade räcker upp en hand) och har ytterligare en spelare på väg in verkar det som. Jaja, bara det inte är Burt. Och danskarna härjar vilt och köper på sig det ena och andra, vilket ni kommer att läsa mer om någon annanstans. Nu är det dags att förbereda utvecklingssamtal samt gå på föräldramöte i kväll. Mhh...hade hellre hållt i en träning. Men inte sugrörskastning då. All GAIS is GOOD.
/henrik

2 kommentarer:

Anonym sa...

vad menas med snittet per läsare? kan det tänkas att läraren menade ANTALET läsare?

Henrik sa...

Inte fan vet jag vad jag skriver. Speciellt när jag inte tänker när jag skriver. Vilket händer ibland... Ganska kul.."snittet per läsare". Haha. Fan vet!
/h