Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

onsdag 24 september 2008

6767

Grattis Felicia! 10 bast i dag. Hade "skoljoggen" idag, hela skolan var ute och gick, joggade eller sprang på löparbanan. Själv fick man uppdraget "genvägsvakt" ute i skogen vilket jag givetvis tog på stort allvar. Ingen gled igenom, varken min skolas elever eller nån annan skolas elever. Visst var det nån som käftade emot och undrade på vilken skola jag jobbade och sa att deras lärare faktiskt sagt att de fick gena. Well, en grabb tjötade länge, men i.o.m att det på hans t-shirt stod "ifk göteborg" så var han ganska chanslös att kunna passera mig. Kände mig som Ekunde typ och släppte ingen jävel över bron. Skoljoggen genomförs för välgörande ändåmål, denna gång går de frivilliga pengarna till Barncancerfonden. Något nog så viktigt och nära mig, har haft en elev som dog just i cancer. Så Du som läser detta, gör nått rätt idag och sätt in en liten slant vetja. Annars är man på upploppet när det gäller samtal, sju kvar och fyra kör jag ikväll. Uppdaterad via mobilen av c dy i kväll om hur det går uppe i Gävle samtidigt kommer jag givetvis att vara.
/henrik

Inga kommentarer: