Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

måndag 8 september 2008

Before the end

Idag har man fixat det för sig. Lektioner från 0810 till 1510, konferens från 1500 till 1630 och utvecklingssamtal från 1600 till 2000. Hur jag ska få ihop det? Fan vet. Vi fick mail av D igår och allt hade gått bra, lite strul i Toronto bara men nu var hon och eh på plats i Winnipeg. Boende i hus med eget rum och gångavstånd till skola och hallen. Skolan börjar i veckan och tränar gör dom förhoppningsvis i detta nu. Hemma har det blivit tomare och definitivt lite lugnare. Kommer inte att sakna tel samtalet mitt i natten som följdes av att sätta sig i bilen, men kommer att sakna en del annat. Tja, jag vet inte jag, Irland och Luxemburg besegras och helt plötsligt är vi jättebra. Men visst, damlandslaget ser riktigt spännande ut. Herrlandslaget? Tja, jag vet inte jag. Supernatural har börjat igen, visserligen på miserabla femman men ändå. Väldigt barnslig men jag gillar den på nått sätt ändå.
/henrik

Inga kommentarer: