Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

fredag 12 september 2008

Suckarnas gång

Basketsäsongen närmar sig, the league club träningsspelar i Småland med betjänt och allt, några ungdomslag från The Club träningsspelar uppe i Tjockhult och själv...tja jobbar man mest. Var hemma sent igår kväll efter några samtal på skolan och livet är onekligen annorlunda nu när man inte behöver jäkta till träningar stup i kvarten. Har fått frågan om jag inte saknar det ganska ofta och tro fan att jag saknar det. Men nu är det som det är. Får la se om nån får sparken nånstans i höst så jag kan tacka nej till det också. Numera vet ju alla att mina nej håller en stund. På tisdag har jag dock premiär då the secret society har säsongens första möte. Ska bli intressant av flera anledningar, har inte hunnit sätta mig in i allt än (är ju fan aldrig ledig). GAIS spelar på måndag och den missar jag också, men "kyrkogården" (Citat av I) brukar ju faktiskt de grönsvarta ha lätt mot. Vilket absolut inte säger nånting. Levon spelade dessutom landskamp mot Spanien i veckan så han bör vara på gång igen. Hade några öjsare på samtal igår och efteråt skynde de i väg. Ni ska på Ullevi ja sa jag, innan jag kom på att de ju spelar på en plastmatta vid sidan av Valhalla. Och bra gick det inte heller igår. Welcome to my world.
/henrik

Inga kommentarer: