Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

måndag 29 september 2008

Living in the past

Jaja.0-4 mot Halmstad e la ingenting. Jag var inte ens där. Värre var 0-4 mot Holmalund i ösregn bakom en korvkiosk i Alingsås i division 2 för ett tiotal år sedan. Det var smärta det, när bröderna Elmander, ff i tonåren lekte med de grönsvarta. De e la som c dy messar att flera funderar på var de ska spela nästa säsong och vill inte offra sig och riskera att bli skadade á la Ekunde förra hösten. Jag menar att komma 6:a eller 10:a spelar roll. I morgon ska jag annars åter hålla i en träning för F97. Varken head eller asscoachen kan så då blir jag..? Eh, va fan kommer efter "ass" egentligen? Det var kul förra gången och att ha träning i hall 1 är perfekt med alla linjer och kryss på golvet rent pedagogiskt. Jag hatade att ha träningar i hall 2. "Ett led börjar i C:et i Kärcherlogan och det andra börjar där borta nånstans". Fullständigt värdelöst för ungdomslag att träna i. Utnyttja alla linjer på golvet istället för att gnälla över att dom är där. Vet inte hur golvet ser ut i University of Manitobas hall, men de har säsongsstart till helgen. Tyvärr är D fortfarande skadad så vi har skickat över vristskyddet i veckan. Hade la varit bra att ha med från början kan man tänka. Ungefär 14 sidor är nu klara för "The Club". Klubbtidningen som undertecknad håller i. Känner jag mig själv rätt (å det får man la hoppas) kommer det att landa på en 30-40 sidor. Har redan fått The Chairmans ledare. Annat var det på Bosses tid. Vill minnas att jag ibland åkte hem till honom och hämtade texten. Och nej, Fredrik, kommer inte att trycka upp "basket-in-west" t-shirten som såg ut som en väst igen. Var är min "boy, do you know what you are talking about?" t-shirt by the way?
/henrik

Inga kommentarer: