Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

tisdag 2 september 2008

All of my life

Säger inte ett ord på skolan men alla andra undrar om jag är glad. Tja, att vinna mot blowit är inte så märkvärdigt egentligen, det är som att slå bajen typ. Trevligt, men inte så oväntat and the world moves on. Men, visst, ingen på skolan har nån jävla blåvitt tröja på sig idag och ärkeängeln på stället, vaktis, fick ett litet meddelande av mig i dag. Konstaterar annars att dom är tillbaka igen, värre än riskornen och jag får flashbacks från ungdomen. Förbannade kalaspuffar. F ö anser jag att Bree inte ska klippa sig. Otrendigt=självständigt. Det finns redan för många baldheads i basketvärlden. Long live long hair. "Klipp dig och skaffa ett jobb" som han sa. Och visst, för långhårige Jesus gick det ju inte så bra.
/henrik

2 kommentarer:

Anonym sa...

jävla hårrasist...Tror du att alla baldies verkligen är självmana. Hårgudarna gillar inte mej och därför blev jag straffad, och nu ska du börja håna mej också;)

Grattis till fiskarnas vinst,stort.
Undra om det ökade försäljningen av gaisblommor eller inte...

/pdiddy

Henrik sa...

Där var den förste som kände sig träffad ja...
Ta inga charge på bänken i år.
/h