Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

söndag 21 september 2008

90%

Jaha. När man inte kollar så vinner The Team två matcher mot danskarna. De e la lex GAIS antar jag, dvs jag får mest se skräp. Läste uppdateringarna om matcherna och det verkar som om det ena danskgänget försökte sig på en "Brandt" med två tekniska i samma match. Det gick inte nu heller. Stoke spelade 0-0 borta mot mighty Liverpool vilket förvånade och gladde mig. Det blir en tuff säsong som nykomling i premier league men vadå? Jag är van. Annars är det ett mentalt förberedande för ännu en mastig arbetsvecka som pågår för tillfället. Helgen avslutas of course med att kolla på löjliga, men bra ändå på nått sätt, Supernatural på femman. Som skrivet innan, jag får mest se skräp.
("90% av allt e skit." Bruset. Har nån som läser detta hört dom så slutar jag blogga...)
/henrik

Inga kommentarer: